poniedziałek, 13 marca 2017

Trailer Marzec 2017

Mała zapowiedź kolejnych kilku części, będzie ciekawie :-)
-------------------------------------------------------------------

"Kule dosłownie świstały nam nad głowami, a my biegaliśmy podkładając materiały wybuchowe po naszej stronie rzeki, nie wspominając o tym, że byliśmy pod ciągłym ostrzałem fregat
-Hopper do cholery, zasyp gnojków ogniem!
-Poza zasięgiem! Bliżej dział nie podprowadzę!
-A idź pan w p....!
----------------------------------------------------------------
"-Możesz mi powiedzieć co się do k... nędzy wyprawia? Kac mnie męczy od kilku dni!
-Taki mały wypadeczek.
-Adam, mały wypadeczek to ja miałem z żoną 5 lat temu w czołgu, dwójka dzieci z tego była! A WYŚCIE K... GREGOREGO SCHLALI!
-Oj tam, przynajmniej mamy spokój"
-----------------------------------------------------------
"-Dawaj tego kebaba, Charge or die! - rzucam w eter
-No way I'm going to go there!
-I said charge goddamnit! Co za uparty skurczybyk, wywołaj linię Pilicy.
-Tu Niebieska, czego chcesz?
-Atakować, zwieją przy pierwszym wystrzale. Zaufajcie mi
-Zwariowałeś chyba
-Nope, na sto procent uciekną."
-----------------------------------------------------------------
Postanowiłem dawkować wam te części które mam, a mam ich aż 10. I 11 w przygotowaniu. Resztę rozłożę na kwiecień i maj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz