poniedziałek, 22 maja 2017

Mała informacja

Zastanawiacie się pewnie, dlaczego tak długo nic się nie pojawia? Już wyjaśniam, otóż od 26 kwietnia (data publikacji ostatniej części) byłem zajęty przygotowaniami do matury, jutro ostatni egzamin, czyli ustny inglisz :). Ale nawet po nim kolejne epizody jeszcze troszkę się nie pojawią, związane jest to z kontuzją mojej lewej ręki. Poprostu przyciąłem sobie drzwiami kciuka i teraz, mając zabandażowaną dłoń strasznie ciężko mi obsługiwać klawiaturę, oczywiście będę się starał w miarę możliwości coś opublikować, ale nie wiem jak to wyjdzie w praktyce. Na zakończenie, mam przygotowane około 15-20 części i jednego tzw "one-shota" całkowicie nie związanego z wydarzeniami III Wojny, złapała mnie poprostu lekka deprecha i musiałem napisać coś smutnego, opublikuję to na oddzielniej podstronce. Kiedyś wspominałem o czymś co miało się zwać "Star Trek : Z pamiętnika Alexa Hoppera", nie jest to zawieszony projekt! Caly czas istnieje jako podstronka w wersji roboczej, może kiedyś się zbiorę i napiszę III Wojnę Światową, z punktu widzenia właśnie Hoppera. Co do zakończenia, tak jak pisałem Asia zostanie porwana, ba, nawet już tą część napisałem! Tylko jeszcze w przygotowaniu kilka dni poszukiwań, a potem Moskwa, odnalezienie naszej bohaterki i koniec. Jak to wpłynie na ich związek? Tego wam nie zdradzę, ale końcówka będzie na 100% najdłuższą częścią naszej historii. Akademia Floty rusza tuż po zakończeniu prac tutaj, będzie kilka fragmentów starych, ale też mnóstwo nowiuteńkich, przerobię też cały wstęp, jako, że będzie występowało kilkanaście nowych postaci, plus zmiana z Interwencją w Afganistanie, której całkowicie się pozbywam. No i to było by chyba na tyle, tak mi się wydaje :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz