niedziela, 19 lutego 2017

Małe ogłoszenie

UWAGA! Poszukuję osób biegłych w językach : angielski, niemiecki, rosyjski, lub każdy inny. Pomoc ta miała by polegać na tłumaczeniu postów na różne języki, oczywiście pod każdym tłumaczeniem będzie zawarte to kto to przetłumaczył. Z mojej strony obiecuję, że nie przywłaszczę sobie żadnego tłumaczenia.
Wasze oferty proszę nadsyłać na adres adamkielski@wp.pl, powinny one zawierać:

Imię
Poziom biegłości języka
Znajomość podstawowych określeń
Powód dla którego chcesz uczestniczyć w tłumaczeniu

Bardzo dziękuję wszystkim obecnym czytelnikom za wsparcie, a teraz ogłoszenia parafialne.

Mam przygotowane aż 6 opowiadań, jest to już właściwie półmetek drugiej części, jako iż wyruszamy do Tomaszowa. Potem już tylko Warszawa, Kijów, i na koniec Moskwa. Pomiędzy nimi może pojawić się kilka epizodów lotniczych i morskich. Nie zabraknie także przygód z admirałem Shanem i załogą USS John Paul Jones. Po zakończeniu tej historii rozpoczynam właściwe prace nad Interwencją w Afganistanie, która jest o wiele mniejszą nowelą. Powstała ona w skutek ogołocenia mnie z najważniejszego wątku tej powieści, czyli właśnie śmierci waszej kochanej postaci :) Po Afgunie ruszamy spowrotem do Tomaszowa i Akademii Floty, czyli tego co kiedyś pisałem. Tam pojawi się o wiele więcej nowych postaci, będą też momenty do płaczu, a także i do śmiechu. Dalszych planów na IV część nie zdradzam, mogę tylko zapewnić, że będą już one w kosmosie na pokładzie USS Enterprise. Z początku chciałem, żeby to łączyło się z orginalnym Trekiem, ale jako iż nowe filmy jakoś bardziej mi podpasowały, a szczególnie pomysł romansów Spocka i Uhury oraz Scottiego i Jaylah (kto nie wie o co chodzi, zapraszam do obejrzenia filmów od Star Trek, Star Trek: W Ciemność do Star Trek: W Nieznane), będę przenosił całą historię właśnie w to uniwersum. Koniec ogłoszeń parafialnych :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz